Sunday 18 December 2011

*tiada galang gantinya~~

*Lagu Mawar Putih Untuk Mama by Sharifah Aini ni ada dalam list lagu saya kat bawah tu,
saya sangat suka dengar lagu ini...
(cubalah cari kat bawah tu,tajuknya Mama dan hayati liriknya bersama2 :))


                                                                Mawar Putih Untuk Mama------<@

Kau sinaran bulan
Menyerikan bintang-bintang
Kaulah fajar yang menerbitkan pagi

Kau sirami embun
Menyegarkan pepohonan
Kau bukakan tabir siang untukku

Kau berikan mama
Kasih sayang maha suci
Betapa agungnya
Tiada ternilaikan
Oh mama, oh mamaku
Tiada cinta yang murni
Setulus cintamu

Ku suntingkan mama
Sekuntum mawar putih
Sebagai lambang kesucian cintaku
**************************
(Emak saya tersayang,Nooriah Binti Kassim)

*Tiada kasih sayang sesuci kasih sayang emak dan ayah.Saya sangat bersyukur dan sangat sangat hargai kehadiran mereka dalam hidup saya.

*Saat kecil  saya menangis tidak tahu kenapa,
saat saya remaja sibuk mencari identiti,
saat saya dewasa,emak masih berkorban segala tenaga buat saya hinggalah sibuk menolong menguruskan   kenduri kendara perkahwinan saya,
dan sehingga kini saya sudah jadi mama dengan 2 orang anak,emak masih berkorban segalanya buat saya.

***Emak,doa Adah sebagai anak tidak akan Adah lupakan,pengorbanan emak tidak dapat Adah balas sampai bila2.


                                **************************************************
**********************************************************************************
"masakan emak,nasihat emak,senyuman emak,kata2 semangat dari emak,doa emak,
Adah tak tahu apa jadi pada Adah,jika Adah tidak ada ini semua dalam hidup Adah...Terima Kasih Emak "
<3 No words can tell how much i love you ,Emak <3

**link ini sangat menyentuh hati saya mengenai seorang ibu> http://langitilahi.com/6038

No comments:

Post a Comment