Sunday 25 December 2011

Paling indah di 2011 ~~

Hati berat ingin menulis mengenai PMR 2011.Tapi saya rasa biarlah saya naik sekolah 2012 nanti,pendahuluan,isi sudah terjadi dan akhirnya penutup untuk PMR 2011 ini, biarlah tunggu saya naik sekolah nanti,saya akan akhirkan sebagai penutup PMR 2011.

Hari ini,saya tidak berada di bumi Lipis,tapi di bumi di mana saya menuntut ilmu di menara gading.Ingin saya abdikan memori indah buat saya bersama2 suami yang juga belajar di sini bersama Ainul Farizah Binti Azmi,6 dan Muhammad Iqmal Bin Azmi,4,anak2 tersayang yang kami lihat sebagai satu tanggungjawab yang paling besar untuk mendidik mereka keranaNYA dalam kehidupan berumahtangga :)
(sebelum tu,carilah lagu Permata untuk Isteri kat bawah tu,saya suka liriknya.:)

Kami mintak izin dengan PakGuard untuk masuk kampus walaupun kami dah takde pas pelajar,atas budi baik Pak Guard kami dibenarkan masuk.TQ for trusting in us :)
 so rindu dengan tempat ni!!tempat jatuh lagi tempat dikenang,inikan pula tempat menuntut ilmu,penuh dengan dugaan dan cabaran dalam belajar :)
 Asrama=Desasiswa=Jaya=J
 Laluan pelajar,laluan kami menuntut ilmu :)
 Kampus Kejuruteraan USM adalah satu2nya kampus yang tiada longkang seluruh kawasan kampus
 Cafeteria,ambil banyak tapi harga murah~

 Desasiwa Lembaran 

 Desasiwa Jaya
 Ogy,my BFF!(Ogy,tu bilik hang!haha)
 Desasiswa =Asrama Jaya dan Lembaran,basikal dan motor yang banyak ,sistem pengangkutan pelajar2 sekitar kampus.


 This is my faculty,so many sweet memories here with friends.
Bangunan masih sama,tapi cantik makin lebih,ilmu makin bertambah maju


 Cafe depan library <3
 Haha,this is my husband faculty <3


Alhamdulillah,dapat juga saya dan suami bawa anak2 melawat tempat kami belajar,riuh rendah dalam kereta menerangkan itu dan ini pada mereka,last2 sekali iqmal cakap"mama,cepatlah...adik dah lapar ni.."
Adush!baru nak menggamit memori :)

Saya bersyukur atas segalanya,sesungguhnya segala nikmat itu juga adalah ujian buat kami agar tidak tenggelam dengan lupa diri,sombong,takbur dan riak.
Semoga jodoh kami hingga ke syurgaNYA.Amin.
Tanggungjawab sebagai ibubapa itu adalah amanah yang sangat besar dariNYA buat kami sekarang,doa kami anak2 kami sentiasa di bawah landasanNYA,dan berjaya dengan gemilang di dunia dan akhirat.
*Perkahwinan keranaNYA itu Indah,bercouple bukan keranaNYA itu Parah*
...Menuntut Ilmu Itu Amanah dan Tiada Noktah...
:)






No comments:

Post a Comment