Monday 2 January 2012

first entry of 2012 :)

It's just number..hehe
tahun baru,this is my first entry of 2012 <3
Moga tahun ini lebih baik daripada tahun sebelumnya,
 moga saya dapat belajar sesuatu daripada 2011 dan mana yang baik saya kekalkan dan tingkatkan kualitinya dan mana yang kurang dan tidak baik,saya dapat perbaiki dan tidak adakan dalam kehidupan saya,Amin

Apapun tahun baru islam itu lebih baik dari tahun baru kalender omputih kan:)
Tahun baru islam,buku amalan kita di bawa dan ditukar buku baru,doa dipinta semoga tahun baru buku amalan kita menjadi lebih baik,lebih pahala,kurang dosa,diampunkan dosa dan pengabdian diri dan niat di hati diperbaiki,segalanya keranaNYA.

Taipan akhir untuk kali ini,saya doakan saya dan kita semua mendapat hidayahNYA dan sentiasa di bawah hidayahNYA.Amin.

>> kita pasti diberi hidayahNYA dan di bawah hidayahNYA,
jika
kita mahu mendengar dan berfikir mengenainya :)<<

Dalam surah Al Mulk,ayat 10,Allah berfirman...
Dan mereka (ahli neraka) berkata: “Kalaulah kami dahulu mendengar dan memahami 
(sebagai orang yang mencari kebenaran), tentulah kami tidak termasuk dalam kalangan ahli neraka”.

No comments:

Post a Comment